شب عروسی خودتان را آماده کنید
F a R z A d

 شـب عروسـي بـه نظر بسياري از افراد موضوعي است که صحبت کردن در مورد آن ممنوع مي باشد؛ به ويژه براي ما آسياييها، اما به هـر حـال مسئـله اي اسـت که بسياري از زوج هـاي تـازه ازدواج کرده، دير يا زود با آن بـرخـورد کـرده و لذتش را خواهند بـرد. به جـاي اينـکه ايـن مـوضوع را پنهان نگه داريم، بهتر است مطلب را باز کرده و در مـورد آن بـحث کنيم.                                                                                                                                                       مـانند تعداد بسيار زيادي از عروس و دامادهاي ديگر ممکن است شما هم در اين فـکر بـاشيـد که چـگونه بايد به شب عروسي خود نزديک شويد؛ در اين شرايـط هـزاران پرسش بي پاسخ به ذهن شما خطور مي کند: آيا همه ي زوج ها شب عروسي با هم ارتباط جنسي برقرار مي کنند؟ کسانيکه براي نخستين بار است که يک چنين تجربه اي را کسب مي کنند، چگونه مي توانند با هيجان وارده روبرو شده و آنرا به درستي کنترل نمايند؟ و هزاران پرسش ديگر. همچنين ممکن است برخي از افراد تصور کنند که آيا بايد حتماً رابطه جنسي همان شب انجام پذيرد؟ آيا پس از اتمام کار طرفين احساس شرمندگي و دست پاچگي خواهند کرد؟ اينها سوال هاي رايجي هستند که در ذهن بسياري از افراد ايجاد مي شود و اگر شما هم در ذهنتان يک چنين سوالاتي را داريد، مطمئن باشيد که تنها نيستيد.                                                                                                                                                                                

چگونگي اين امر که شما و نامزدتان چگونه مقدمات شب عروسي را فراهم مي آوريد تا حدود زيادي بستگي به اين امر دارد که آيا پيش از ازدواج از نظر جنسي فعال بوده ايد يا خير (ازدواجهاي پيشين). به هر حال با توجه به خستگي ها و استرس هايي که شب عروسي بر روي هر دو طرف وارد مي شود، اين امکان وجود دارد که زن و شوهر در بهترين شرايط جسماني نباشند و نتواند بهترين رابطه جنسي خود را تجربه کنند؛ شما زمانيکه براي شب عروسي خود برنامه ريزي مي کنيد بايد حتماً اين امر در ذهن داشته باشيد.                                                                                                                                                                از سوي ديگر اگر شما و نامزدتان تا قبل از ازدواج هيچ گونه رابطه جنسي نداشته باشيد و يکي يا هر دو طرف باکره باشيد، احتمال دارد احساس استرس، اضطراب، و ترس به شما دست دهد. البته همه اين احساسات کاملاً قابل درک هستند، اما هيچ دليلي براي بروز يک چنين احساساتي وجود ندارد. نکاتي که در اين مقاله به آنها اشاره مي کنيم را دنبال کنيد و مطمئن باشيد که با قدري تفاهم و درک متقابل شب فراموش نشدني عروسي خواهيد داشت، حتي اگر به رابطه جنسي هم ختم نشود.                                                                                                                                                                                               

انتظارات غير واقعي نداشته باشيد                                                                                                                                                                                                

 زمانيکه زندگي مشترک خود را شروع مي کنيد، بايد همچنيان توجه داشته باشيد که شب عروسي شما نمي تواند رمانتيک ترين لحظه اي باشد که در تمام طول عمر خود تجربه کرده ايد. حقيقت اينجاست که شب هاي عروسي رمانتيک، فقط متعلق به پرده هاي سينما هستند. واقعيت اينجاست که هم عروس و هم داماد به دليل فشار کاري و استرس موجود خسته تر از شب هاي قبل هستند، و اين امر آنها را در بهترين شرايط براي معاشقه قرار نمي دهد.                                                                                                                                  

 تجربه شخصي شما هر چه که باشد، هيچ گاه نبايد استراتژيتان اين باشد که انتظار زيادي از شب عروسي داشته باشيد. فشار بيخودي روي خودتان وارد نکنيد چراکه اين امر شما را مضطرب و عصبي مي کند و سبب مي شود که اجازه ندهد شما آن لذتي را که لازم است از شب عروسي خود ببريد. هيچ گونه بايد و نبايدي در مورد اتفاقاتي که ممکن است در آن شب روي دهد، وجود ندارد. فقط آرام و ريلکس باشيد، با هم حرف بزنيد، صميمي شويد و انتظارات خود را پايين بياوريد.                                                                                                                                                                                                                    اگر بتوانيد يکديگر را آرام کنيد و با هم صميمي باشيد، يک تجربه جنسي عالي را يا همان شب يا در شب هاي آتي تجربه خواهيد کرد. از سوي ديگر حتي اگر شب اول رابطه جنسي برقرار شد اما لذتي را که در نظر داشتيد نبرديد، بقيه عمر وقت داريد که تکنيک هايتان را عوض کنيد. در حال حاضر فقط بايد روي اين مطلب تمرکز کنيد که از بودن با هم لذت ببريد.                                                                                                                                                  

برنامه ريزي کرده و خود را آماده کنيد                                                                                                                                                                                              

 بسياري از زوج ها هستند که مدت هاي طولاني مي نشينند و در مورد جزئي ترين مسائل عروسي با هم صحبت کرده و تک تک امور را برنامه ريزي مي کنند، اما هيچ گونه حرفي در مورد شب عروسي با هم نمي زنند. بايد قدري از توجه خود را که با وسواس تمام نثار امور نه چندان باارزش ميکنيد، صرف آماده شدن براي شب عروسي کنيد. هر چقدر بيشتر زمان داشته باشيد، کمتر ناشيانه عمل ميکنيد و لذت بيشتري مي بريد.                                                                                                                                                                             

بهترين کار اين است که زماني را بگذاريد و با هم در مورد اين مطلب صحبت کنيد، انتظاراتتان را با هم در ميان بگذاريد و به هم بگوييد که از چه چيزي لذت بيشتري خواهيد برد. سعي کنيد همديگر را بيشتر بشناسيد، به تمايلات يکديگر احترام بگذاريد، و مرز و محدوده را نيز رعايت کنيد. حتي مي توانيد از همسر خود دعوت کنيد تا با هم اين مقاله را بخوانيد تا راه گفتگوهاي بيشتر در اين زمنيه براي شما باز شود. اگر پيش از اينکه در مرحله انجام قرار بگيريد، در مورد آن مسائل با هم صحبت کنيد، هر دو نفر احساس آرامش بيشتري پيدا خواهيد کرد.                                                                                                                                                      

سعي کنيد که پيش از آغاز زندگي مشترک به باشگاه ورزشي برويد، برنامه هاي تناسب اندام را از سر بگيريد، و اندام خود در يک وضعيت مناسب قرار دهيد. اگر زيبا به نظر برسيد، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبي به شما خواهد داد، خودتان هم احساس بهتري پيدا خواهيد کرد.                                                                                                                                                                                                                            همچنين بايد توجه داشته باشيد که شب هاي ديگر با هر لباسي که مي خوابيد شب عروسي نبايد اين کار را بکنيد و نه بايد با شلوار جين بخوابيد نه پيجامه. يک دست لباس خواب مخصوص براي اين شب تهيه کنيد، به طوري که به شما بيايد، و چهره تان از هر زمان ديگر زيباتر کند. البته ما نمي گوييم چيزي بپوشيد که در آن راحت نباشيد بلکه بايد چيزي را انتخاب کنيد که در آن راحت بوده و در عين حال به شما بيايد و جذابتان کند.                                                                                                                                                                         

 پيش از اينکه خرج و مخارج عروسي سر به فلک بزند، بنشينيد و اين مورد را هم در ليست خريد هاي خود بگنجانيد که از همه چيز مهمتر هستند. از جمله وسايلي که بايد در چمدان خود بگنجانيد به شرح زير مي باشند:                                                                                                                                                                                                     1- لباس زير زيبا و جذاب                                                                                        

 2- آهنگ هاي عاشقانه که به شما آرامش مي دهند                                                    

3- تهيه آب نبات هاي طعم دار و شمع هاي خوشبو که فضا را عاشقانه تر کنند                     

4- وان آب گرم. (هتل ها از ارائه اين خدمات به شما خيلي خوشحال خواهند شد)                 

5- عطرهاي خوشبو و کرم هاي ماساژ                                                                       

6- قرص هاي کنترل بارداردي (مگر اينکه بخواهيد از همان شب اول خانواده خود را گسترش دهيد)                                                                                                                                                                                                                                     ريلکس باشيد و فشار را از خود دور کنيد                                                                                                                                                                                           در ابتدا بايد فشار را از روي خود دور کنيد. هر دوي شما روز سختي را پشت سر گذاشته ايد و بايد از اين به بعد عادت کنيد که شب ها هم در کنار هستيد و ميخواهيد از اين پس در کنار يکديگر زندگي کنيد.                                                                                                                                                                                                                   

 لباس هاي عروسي را از تن خود در بياوريد و لباسي بپوشيد که در آن راحت هستيد. مي توانيد پلاکارت لطفاً مزاحم نشويد را نيز بر روي درب اتاق خود نصب کنيد تا کسي مزاحمتان نشود. درب اتاق را قفل کنيد و بنشينيد در کمال آرامش در مورد روزي که گذشت با هم صحبت کنيد. نکات جالبي که اتفاق افتاده را با هم در ميان بگذاريد و بگوييد که چه چيزي بيش از پيش در ذهنتان باقي خواهد ماند. همچنين مي توانيد يک هديه کوچک شب عروسي تهيه کنيد و به يکديگر بدهيد. اگر هم قرار است که صبح به پرواز برسيد به يکي از بستگانتان بسپاريد تا صبح شما را بيدار کند.                                                                                                                                                                                                                                

زماني که فشار و استرس روزانه از شما دور شد، مي توانيد صحنه را قدري صميمانه تر و نزديک تر کنيد. مي توانيد از جکوزي يا وان استفاده کنيد. اين کار آرامش بيشتري به هردوي شما مي دهد. بعد هم يکديگر را ماساژ دهيد تا هم آرامش بيشتري پيدا کنيد و هم ارتباط بهتري با هم برقرا کنيد و هم تحريک شويد.                                                                                                                                                                                                       

حرف و حرف و حرف بزنيد                                                                                                                                                                                                             با هم حرف بزنيد. موسيقي، لباس زير جذاب، و شمع مي توانند خيلي کمک کنند، اما هيچ چيز نمي تواند به اندازه صحبت کردن شما دو نفر را تحريک کند. حتي بوسيدن هم پس از حرف زدن به وقوع مي پيوندد. افرادي که فوراً وارد تخت خواب مي شوند و اينگونه به گرماي لحظه پاسخ مي دهند کمتر به آن صميميتي مي رسند که پس از حرف زدن و مطلع کردن يکديگر از تمايلاتشان پديد مي آيد.                                                                                                                                                                                                            

 زمانيکه نوبت به صحبت کردن در مورد صميميت جنسي مي رسد، ناشي گري يکي از بزرگترين شکاف هايي است که زوجين را از يکديگر جدا مي کند؛ اگر شما دو نفر تا کنون ننشسته ايد و حرف بزنيد الآن موقع انجام اين کار است. هيچ کس نمي تواند به شما ياد بدهد که چگونه بايد با هم رابطه جنسي برقرار کنيد و يا چگونه با هم صميمي تر شويد چرا که اين امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردي متفاوت است. يک گفتگوي کوتاه در اين مورد مي تواند خيلي از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد.                                                                                                                                                                                                          در مورد تمايلات و خواست هاي خود با يکديگر صحبت کنيد. اين امر که شما در مورد رساندن يکديگر به اوج لذت احساس مسئوليت مي کنيد، مي تواند باز هم شما دو نفر را بيش از پيش به يکديگر نزديک کند، و اگر بتوانيد در مورد "چگونه" و "کدام قسمت" هم با هم حرف بزنيد، اين امر مي تواند لذت جنسي شما دو نفر را بيشتر کند.                                                                                                                                                                                

بسياري از آقايوني که تجربه بيشتري نسبت به همسرانشان دارند اظهار مي دارند که خانم به اين دليل که خيلي خجالتي و مضطرب، است شب زفاف را خراب مي کند. چون شما همسر او هستيد، پس اين وظيفه شماست که او را درک کرده و با ملاحظه و محتاطانه رفتار کنيد. اينگونه به قضيه نگاه کنيد: اين آسان ترين کار در دنيا نيست که لباس هايتان را در بياوريد و با مردي که خوب شايد کمي غريبه باشد يک رابطه جنسي آتشين داشته باشيد. او فقط در حال شناختن بهتر شماست. ادراک هاي ابتدايي او را به منزله نوعي عدم پذيرش نگذاريد. مربوط به شما نيست، مربوط به اوست و شما بايد کاملاً اين مطلب را درک کنيد و با او در مورد اين مطلب حرف بزنيد و کاري کنيد که او احساس راحتي و آرامش پيدا کند.                                                                                                                                                                    اين امر در مورد خانم ها هم صدق مي کند. اگر مي خواهيد همسرتان کاري انجام دهد و يا از انجام کاري دست بردارد به او بگوييد. انتظار نداشته باشيد که او از روي حالت صورتتان بفهمد که چه چيزي در ذهن داريد. اگر شما ياد نگيريد که در تخت خواب به جاي خودتان صحبت کنيد، همسرتان تصور مي کند که همه چيز خوب و روبه راه است. شايد اينطور نباشد! به همين دليل بايد او را بدون اينکه توهيني متوجهش باشد، آموزش دهيد. صميميت و رابطه جنسي در سايه ي رضايت و لذت معنا پيدا مي کنند. هر چقدر بيشتر با هم صحبت کنيد، رويهم رفته لذت بيشتري هم خواهيد برد.                                                                                                                                                                                                                        

 همه چيز به رابطه جنسي ختم نمي شود                                                                                                                                                                                         

بسياري از زوج ها اظهار مي دارند که شب اول با هم رابطه جنسي نداشته اند. خوب به هر حال اين مورد اصلاً بد نيست. خودتان را در نظر بگيريد که ماهها براي اين روز برنامه ريزي کرده ايد و ترتيب کارهاي مختلف را داده ايد، و خودتان را براي بزرگترين روز زندگيتان آماده کرده ايد. سنت هاي بيشمار، صورتحساب هاي بيشماري را براي پرداخت کردن به شما تحميل مي کنند. به هر حال بسيري از افراد احساس خستگي شديدي مي کنند و فقط مي خواهند آرام بوده و در کنار هم باشند.                                                                                                                                                                                                                              مي توانيد از ساير انواع نزديکي ها، مانند:حرف زدن، لمس کردن، در آغوش گرفتن، بوسيدن، ماساژ دادن و در آغوش گرفتن استفاده کرده و لذت ببريد. به خاطر داشته باشيد که لذات جنسي را مي توان از راههاي ديگر نيز نشان داد.                                                                                                                                                                               

 به خصوص براي خانم ها، معاشقه فقط به رابطه جنسي ختم نمي شود. اگر احساس مي کنيد که آمادگي انجام رابطه جنسي را نداريد، در آغوش گرفتن، بوسيدن و نوازش کردن هم مي توانند جايگزين هاي مناسبي براي آن باشند. بنابراين چه در شب عروسي با هم رابطه جنسي برقرار کرديد چه کار به اين مرحله ختم نشد، فقط بايد مطمئن شويد که همديگر را محکم در آغوش گرفته و احساساتتان را به يکديگر انتقال مي دهيد. چند کار کوچک است که مي توانيد انجام دهيد؛                                                                                                                                                                                                                                     به چشم هاي هم نگاه کنيد و بگوييد: "دوستت دارم" بهترين زمان براي اعتراف به اين موضوع که شريکتان را دوست مي داريد، زماني است که در صميميت کامل به سر ميبريد و يا در حين برقراري رابطه جنسي هستيد. اگر در اين لحظه بتوانيد با هم ارتباط برقرار کنيد، هر زمان ديگري هم مي توانيد! ارتباط چشمي صميمت را تشديد مي کند چراکه حاوي اين پيام است که شما دو نفر براي هم اهميت قائل هستيد.                                                                                                                                                                                               

هيچ گزينه صحيح و يا غلطي وجود ندارد                                                                                                                                                                                           

 رابطخ جنسي چيزي نيست که در شما استرس ايجاد کند. شايد کتاب هاي بيشماري در اين زمنيه نوشته شده باشند که چگونه مي توانيد اين کار را انجام دهيد، اما همه چيز به ميزان صميميت دو طرف بستگي دارد. نگران نباشيد که آنرا حتماً به شيوه صحيح انجام دهيد، براي شروع فقط اجازه دهيد که همه چيز خيلي طبيعي آغاز گردد و حتم داشته باشيد که از صميمت ايجاد شده لذت خواهيد برد. اگر بيشتر پيش رفتيد که چه بهتر!                                                                                                                                                               

 اصلاً نگران نباشيد که چرا همه چيز آنطور که بايد پيش نرفت. شما براي تمرين کردن هزاران شب ديگر را نيز در اختيار داريد. شايد اکثر زوج ها شب اول ناشيانه نسبت به هم برخورد کنند چراکه گامي به سوي برداشتن کليه مرزهاست. به خودتان وقت بيشتري بدهيد تا باز هم يکديگر را بهتر درک کنيد و متوجه شويد که دفعه آينده چگونه مي توايند آنرا بهتر انجام دهيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, :: 22:8 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 943
بازدید کل : 36103
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1